pånytt hahha!
24.03.2015
NEJ! Jag vägrar söka hjälp och alla de ord jag fått höra så är sådana man får höra helatiden. Vadå selektiv i mitt ätande? Jag äter hälsosam mat mycket sallad inget socker lite salt och inget vitt mjöl eller pasta eller potatis resten går fet mat har jag lämnat bort. Men selektiv e kanske lite fel ord att använda för jag tycker att jag äter varierande och tror nog inte på någon mineralbrist försök inte lura mig tilö någon hjälp.

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
26.03.2015
Hej igen!
Som vi har sagt förr: du måste välja själv. Vi kan ge dig råd, vi kan visa vilka möjligheter du har och vi kan berätta om eventuella konsekvenser vid olika val. Men vi kan inte välja åt dig och vi kan inte tvinga dig till något. Och vi kan inte hjälpa dig om du inte vill ha hjälp. Vi är ledsna att du inte ens verkar lyssna till den röst inom dig som får dig att åter en gång skiva hit och be oss om råd, eftersom den rösten verkar vilja ha hjälp.
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna