sexdrömmar och sånt är kul haha
25.10.2015
Jag drömmer aldrig om sex. Hört att de som är i puberteten gör det jämt. Men jag har drömt om det ynka två gånger. Jag vill också drömma om sex för drömmar känns så verkliga om du vet vad jag menar. Jag är så singel att jag istället drömmer om att jag masturberar yay. Det är så jävla jobbigt jag vill ha sex (ja jag är medveten om att det knappast blir lika kul som att masturbera). Bokstavligen varenda människa jag talar med som är snälla börjar jag tänka på på det viset. Så jobbigt de behöver inte ens vara snygga. Skulle knappast ha sex med han den där som luktar svett om det kom till kritan egentligen... Och inte får man tag i nån dildo heller så man använder andra saker... (rena då och safe). Men som det är sämst. Ja jag behöver skriva om detta någonstans vet inte. Som hemligheter är kul men så spännande att man vill berätta dem åt någon. Jag undrar också varför det inte finns ett namn för ryggfetish har hört att vissa tyckt ryggar är attraktiva men jag hittar det inte .. Som jaha blöjfetish är vanligare än ryggfetish ok. good.
jag är säkert normal
men helvete då varje gång man masturberar e de som två dagar håller de på o ba wooshh. Varför kropp varför? Vad är flytningar? är det typ ba rengöring? måste min rengöra såå länge bara för att jag petat där? De ska som va som ett glidmedel då man har sex men det är så jävla mycket. Vad använder man som glidmedel sen da? (för tydligen är det bättre då eftersom fittjuice int allti räcker) Var köper man sån?
Och varför kan jag inte komma genom att bara traditionellt masturbera med handen? Höll på i 20min en gång o de va skönt men de blev så blött så ja sluta de va jobbittt. Ja jag vet var g spot o allt det där är. MMMMM. Och då man håller sådär länge blir det ibland som om känseln där försvinner då man gnuggat o gnuggat så då funkar det inte mer. Why?
Och en sak till varför kan jag inte vara kåt efter att jag kommit mer? Då är plötsligt bröst inte sexiga mer och fantasierna försvinner. Brukar inte par göra det två gånger i rad ibland. Kan det funka?
Och tydligen kan tjejer komma två gånger i rad hpf en gång lyckades jag med det hej

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
30.10.2015
Hej,
Jaa-a, tonåren är ingen lätt tid :)
Precis som du skriver är det vanligt att man drömmer mycket om sex, men det är nog precis lika vanligt att inte göra det. Men jag förstår vad du menar med att du gärna skulle vilja drömma om sex på nätterna - det skulle ju vara som en privat filmvisning där man själv är i huvudrollen och får vara med om allt. Men tyvärr kan man sällan beställa drömmar. Vissa kommer ihåg vad de drömmer varje natt - och andra nästan aldrig. Det är nog bara någonting man får acceptera eftersom man egentligen inte kan påverka det
Det du ju kan göra istället för att drömma är att fantisera - precis som du gör. Och i sina fantasier har man ju friheten att göra precis som man vill med precis vem man vill. Man måste inte berätta om sina fantasier åt nån, men det är klart att man får göra det om man vill. Jag tror dock att nästan alla har sexuella fantasier som de behåller bara för sig själv och som de plockar fram och tänker på då de vill njuta en stund.
Det finns säkert något semi-vetenskapligt namn på ryggfetish, men jag vet inte om jag tycker att det behövs. Räcker det inte med att kalla det för ryggfetish? Då vet ju iaf människor vad du menar.
Flytningarna finns, precis som du skriver, till delvis för att hålla slemhinnorna inuti slidan rena och friska, men de har även sitt syfte då man blir sexuellt upphetsad för att penetrationen (införandet av penisen) skall vara lättare. Glidmedel kan vara kul att använda även om man har normala flytningar, men speciellt om man har torra eller känsliga slemhinnor. Glidmedel får man köpa i nästan alla butiker, varuhus och apotek.
Det finns nog ingen generell regel för hur man skall masturbera, utan alla måste hitta sitt eget sätt och göra så som de själv tycker att det känns skönast. Ibland kommer man snabbare och ibland tar det längre tid. Det kan t.ex. bero på hur upphetsad man är då man börjar onanera, om man känner sig stressad eller avslappnad o.s.v. Oftast är det så då man har fått orgasm att den största delen av upphetsningen rinner av en. Man blir mätt så att säga. Men flickor/kvinnor har förmågan att få orgasm egentligen hur måna gånger som helst. Dock brukar intensiteten på orgasmerna avta lite vartefter. Efter att du har onanerat kan du försöka ligga och vila dig en liten stund och efter det kan du testa pånytt. Om det gör ont eller känns obehagligt kan du vänta en stund till men om det känns bra är det ju bara att fortsätta.
Keep up the good work :)
Kram
Tessi