Ja skär me skit mki å ja kan nt slut
20.11.2019
Hur slutar man att skära sig, ja får no hjälp men kan nt slut, jag skär me jätte djupt å det händer varenda dag

Ungdomsinformatör Ida svarar
27.11.2019
Hej!
Vad bra att du får hjälp och vad bra att du skickade in en fråga. Det jag vill börja med att säga är att du behöver inte skämmas för att du har ett självskadebeteende. När du nämner att du får hjälp, så pratar du med någon? Vet dina föräldrar och vänner om hur du mår? Gå till skolhälsovårdaren eller kuratorn, dom finns till för att hjälpa. Våga be om mer hjälp, ifall du inte känner att det blir bättre. Jag sätter in en länk här till våra informationssidor: Gör detta istället för att skada dig. Hoppas du hittar något som du kunde hjälpa dig!
Ta hand om dig!
Kram, Ida