Dra i snoppen
22.03.2024
Hej jag är 10 år och jag gillar och älskar hur det känns när man drar i snoppen. Är det vanligt och normalt? Jag och min klasskompis Liam har börjat att göra det i skoltoan o de känns så roligt och skönt. Jag har också hört att man kan slicka på snoppen och suga. Det testade vi idag och de kändes skönt på toppen av snoppen men lite konstig 10 år ????????

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
25.03.2024
Hej,
Det är roligt att du har hittat vår tjänst och att du känner dig bekväm med att ställa frågor här. Vi vet också att det kan kännas väldigt spännande att hitta på olika frågor och få skriva saker som känns lite förbjudna. Vi ber dig ändå tänka på att för varje påhittad fråga vi svarar på så är det arbetstid som tas bort från att svara på de riktiga frågor som kommer in från personer som faktiskt funderar över någonting.
Men det är helt normalt att vara nyfiken och att experimentera på det sätt som du fantiserar om, och så länge det är fantasier som sker bara inne i ditt eget huvud så skadar det ingen.
Hälsningar
Tessi