Sounding
25.04.2024
hitta en ny sak som heter sounding som går ut på att lägga saker it urinhålet. ja blir rikti kåt av de och de känns faktisk ganska skönt men tänker på riskerna va det och skulle jag kuna byta det ut mot nåt annat som sku få en sån klänsla som sounding. pojke
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
26.04.2024
Hej!
Sounding kan såklart ha sina risker, i och med att urinröret är involverat, så ifall man vill prova och utöva det är det viktigt att först läsa in sig noggrannt på själva praktiserandet och hur det går till och sedan köpa de stavar som specifikt är tillför just det. Det finns alltså små stavar i olika storlekar, och det är viktigt att man alltid börjar med den allra minsta. De finns att köpa på massa olika nätsidor, så där är det också viktigt att man köper från en verkligt seriös nätsida som säljer just artiklar som är tillför sexuell njutning.
Gällande att hitta något annat som tillför dig liknande njutning är nog bara du själv som kan. Mitt tips är att prova dig fram! Ibland är det väldigt utforskande att bara surfa runt på sidor var det finns just artiklar menade för sexuell njutning, och sedan beställa hem för att prova och se ifall det kunde vara något för just dig.
Lycka till!