Konstig fråga
27.05.2024
Hej,
Min undring är nog konstig. Jag är 17 år och har sex. Ibland har vi frukt och sånt när vi har sex och ibland har vi använt jordgubbar vid sex och min kille stoppar in en lite ibland eller gnider mot min mutta när han slickar mig och stoppar in den lite och äter upp dom. Jag har inte provat smaka då jag inte vill och vill inte smaka på min egen mutta. Nu undrar min kille om jag kan äta en jordgubbe som han sprutat sin spemasats på. Jag har inget emot hans sperma och svöljer den ibland när jag suger eller runkar. Sperman smakar nästan inget utom saltvatten. Men min fråga är hur konstigt eller normalt är det använda nån frukt så i muttan och äta den som min kille gör och hur normalt är det äta den så med ha s sperma på? Jag har egentligen inget emot de utan lite roligt men Jag tänker om nån får veta. Gily

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
27.05.2024
Hej,
Jag tycker inte att det du skriver låter speciellt konstigt. Då menar jag inte att det skulle vara speciellt vanligt heller, men inte heller avvikande eller fel så länge det är någonting ni båda två tycker att känns bra. Jag tror att det är förhållandevis vanligt att man tillsammans med sin partner hittar olika sexuella grejer som kan kännas upphetsande just då och med den personen, och som man inte nödvändigtvis skulle göra med någon annan partner eller ens komma att tänka på (och som man inte nödvändigtvis vill berätta om för andra, vilket man inte heller behöver göra eftersom det inte angår någon annan.). Så länge ni båda två är friska och det sker med samtycke så är det inget fel med det, vare sig dina eller hans vätskor är farliga för hälsan så det är nog bara att fortsätta.
Kram,
Tessi