Ere värt?
18.07.2014
Hej, jag har spelat mycket gta och i det spelet kan man plocka upp horor eller prostituerade. Nu har jag blivit så kåt att jag känner att jag måste ha sex borde jag knulla dena ena tjejen bara för att jag är sugen och sedan lämna henne ensam låter lätt värt eller hur yoloboy99

Ungdomsinformatören Sanna svarar
23.07.2014
Hej yoloboy99,
Nu är vi inga experter på Gta, så vi vet inte om man faktiskt kan ha sex i spelet. Om det nu är det du menar, vi hoppas ju verkligen  att du inte spelat så mycket att du inte längre vet skillnad på spel och verklighet. Om det skulle vara så illa att du faktiskt reagerar exakt så som motståndarna till spel av typen Gta vill föra fram så är det mycket sorgligt, onödigt att de ska få ha rätt.
Du vet säkert att man inte ska behandla tjejer på ett sånt sätt som du ändå insinuerar, misstänker att du bara vill låssas cool. Du vet ju också helt säkert att det inte fungerar sådär i verkliga livet, man kan inte bara plocka upp en tjej, ha sex och sen putta ut henne ur bilen. Kom ihåg att jag vet hur tjejer tänker...om du ännu tvivlar så kan jag upplysa att du INTE blir tjejmagnet på det där sättet ;)
Hälsar ungdomsinformatören Sanna
ps. om du får mera besvär med kåthet av att spela, finns det ju ett enkelt sätt att lindra "smärtan", ta en paus i spelandet ;)