Erfarenhet
07.12.2013
Hej. Jag frågar bara av ren nyfikenhet, Jag undrar över era egna personliga åsikter och erfarenheter när det gäller killens penisstorlek. Ni får ju höra massor om killar som e små mellan benen och ni svarar alltid generelt och schyst, men jag undrar bara om ni själva varit med någon som haft under 10 cm vid stånd?? Ni verkar vara väldigt noga med att mindre är bättre. typ att 6-10 är bättre än 16-20cm, är det verkligen så ni tycker själva om vi bara pratar om själva storleken... Dicken

Ungdomsinformatören Lena svarar
Ungdomsledaren Lina svarar
13.12.2013
Hej Dicken!
Nu handlar ju inte Decibel om våra personliga erfarenheter och åsikter, utan om er ungdomar och saker som ni funderar över. Kanske du kan få nån kommentar hit under av tjejer som följer med Decibel istället. Det är väl som med tjejers bröst, antar vi, att vissa killar är helt upp i varv över dem, medan andra hellre föredrar små. Sen finns det så många andra sätt att tillfredställa en kvinna än med penisen, som kanske inte alla killar riktigt kommit underfund med?! När det kommer till penisstorlek så är det aldrig bara storleken som spelar roll - när man pratar om vad var och en tycker om så faller det nog alltid tillbaka till det hur de "använder" det de har och hur bra de är på allt annat, så som förspel, kyssar osv. som verkligen spelar roll. Visst, om en kille har liten penis, men är himla bra på "allt det där andra" så föredrar man ju såklart det istället för nån med superstort och som tror att det bara handlar om att få den ut-och-in och vara klar på 2 minuter...
Sen är det nog som man alltid får höra, att det är personligheten på den som man är tillsammans med som spelar störst roll. Då man lever med en person dag ut och dag in är ju den här delen av livet inte den största, utan det finns så mycket mer som är viktigt, som det att man kan skratta och prata tillsammans.
Hälsningar Ungdomsinformatörerna Lina och Lena