Extremt liten penis!
02.12.2014
Jag är 13 år gammal och min penis är bara 1-2 centimeter lång när jag inte har stånd och när jag har det växer den upp till ungefär 4-5 centimeter. Är det något fel? #LitenPenis

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
04.12.2014
Hej.
Med tanke på din ålder så är mitt råd att du inte skall bekymra dig över saken. Jag vet att det i alla åldrar är jättekänsligt dethär med penisstorlek, men du har knappast kommit in i puberteten ännu - och om du har gjort det så har du åtminstone inte vuxit klart. Så du kan vara nästan säker på att din kropp kommer att ända massor ännu innan du är färdigutvecklad.
Det bästa du kan göra nu är att slappna av och ha tålamod. Jag vet att det kan kännas svårt och att du kan känna dig väldigt otålig men just nu finns det inte heller så mycket annat du kan göra - det finns inga trolleritricks att ta till utan det är bara att vänta och se.
Kramar
Tessi