Hånad
29.11.2014
Hej!
Här på veckoslutet skulle jag och min flickvän för första gången ha sex. När det väl var dags och jag hade fått stånd så började hon skratta. Hon sade att den liknade en prinskorv. Den är 15cm lång och 12cm i omkrets. Är den verkligen så smal och kort? Markus
Nuortenelama3
Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi svarar

Ungdomsinformatören Liselott svarar
01.12.2014
Hej!
Tack för din fråga. Vi har skickat den till den nationella ungdomsportalen Ungdomsliv.fi - Nuortenelämä.fi som vi samarbetar med. Deras experter och ungdomsinformatörer kommer att svara på din fråga. Svaret kommer att finnas här under din fråga så fort vi fått det. Både din fråga och svaret kommer att synas både här på Decibels Våga fråga och på Ungdomsliv.fi:s sida Frågor.
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej!
Tack för din fråga. Du undrar om din penis är smal och kort. Enligt all forskning är längden på penis ca 14,9 cm i stånd, samt ca 12 cm i omkrets. Så din penis är helt i normal storlek.
Jag förstår att du känner dig illa behandlad. Kanske du kunde prata med henne om saken och berätta hur du känner dig. Första gången är alltid speciell, så att hoppas ni kan reda ut detta.
Ha det bra!
ungdomsinformatör Tiina Palonen - Reimari.info