hej.
04.01.2015
hej, jag undrar om det finns något sätt att förhindra erektion. får stånd alltid på o passligt tilfälle, det måste finnas nåt sätt eller något piller eller nåt som gör så att man inte får stånd???? lf

Ungdomsinformatören Sanna svarar
09.01.2015
Hejsan, ett besvärligt problem säkert om det kommer opassligt. Har du försökt tänka på nåt sorgligt? Det kan kanske också funka om du tänker dig nån riktigt gammal och skrynklig tant naken. Du ska inte börja ta någon medicin eller piller för sånt här. Har du prövat med lite lösare byxor så kanske det inte märks så bra :) Finns väl inget super knep som funkar för alla, du måste nog hitta något som funkar för dig, nåt som du försöker tänka på. Sen en annan grej, om man onanerar ofta och mycket så ökas sexlusten så om du försöker hålla igen lite där så kan det också hjälpa.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna