Hjälp!
12.06.2022
Hej min snopp är lila, jag har onanerat 17 gånger de senaste dygnet och jag är rädd att den kommer falla av, vad ska jag göra? Dundersnoppen

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
13.06.2022
Hej.
Bra att du hittade hit så vet du i fortsättningen var du kan ställa dina frågor då det är någonting du funderar över.
Den friktion som penisen utsätts för om du onanerar väldigt intensivt en dag kan säkert orsaka irritation och sveda i huden. Detta kan eventuellt motverkas genom att du använder glidmedel då du onanerar, men om du onanerar 17 gånger på en dag så är det ganska självklart att det känns efteråt.
Penisen kommer nog att återhämta sig. Håll god hygien genom att tvätta med vanligt vatten och låt penisen vila några dagar så kommer den nog att återhämta sig.
Hälsningar
Tessi