Kuk o sperma
26.01.2024
Hej jag gillar inte män o är ej gay men älskar att knulla kvinnor och samtidigt gillar bara bli knullad av en tjock hård kuk länge tills han sprutar långt i min rövhåll älskar det och jag älskar att svälja min eget sperma det smakar jätte mycket söt o gott jag älskar verkligen kukar och fantasierna att några knullar min tjej och mig jag blir så kåt bara av tanken kanske vill ej att nån rör min kvinna jag saknar desperat efter kuk o sperma vad ska jag göra
Kåt

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
29.01.2024
Hej,
På basen av det du skriver så får jag först och främst känslan av att du tycker att det är spännande att skriva könsord för att det känns lite förbjudet. Jag ber dig då komma ihåg att för varje oseriös fråga som vi svarar på så är det tid som tas bort från att svara på de frågor som faktiskt är seriösa.
Men jag skall ändå svara på din fråga, för jag tror inte att den är helt påhittad.
Jag tror att många bär på sexuella fantasier som samtidigt känns både spännande och skrämmande. För killar kan det t.ex. handla om sexuella fantasier om att ha sex med en annan man, eftersom det fortfarande är någonting som känns lite förbjudet. Mitt råd är att du inte skall vara rädd för dina fantasier - för de är bara fantasier. Det att du fantiserar om att ha sex med män gör dig inte automatiskt till en bög, sexuell läggning behöver inte handla om att det är antingen - eller, och även om du är bisexuell så väljer du ju själv vilka fantasier du sedan vill förverkliga och vilka som förblir fantasier. Många har sexuella fantasier som de aldrig ens vill genomföra i verkligheten men som de njuter av som fantasier.
Fortsätt fantisera och den dag du känner att det är dags att förverkliga dem så tar du nästa steg.
Hälsningar
Tessi