Kukens hyd
11.06.2015
Är det möiligt att det låssnar nån slags hy på inre sidan av förhuden, just nedan för ollonet?
Den känns också mycket torrare nu och det börjar klia lite då man rör på inre sidan av förhuden, hyn som låssnar liknar som då det har lämnat papper på kuken efter man torkat sig :/
Det har börjat i måndags, och jag tror jag har haft det engång förr men minns inte riktit säkert.

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
Ungdomsinformatören Jenny svarar
12.06.2015
Hej!
och tack för din fråga! vår hölsovårdare kommer att svara på den på tisdagen. Ha ett fint veckoslut!
Soliga hälsningar, ungdomsinformatören Jenny
Hejsan! Ifall du kan ha blivit utsatt för risken att få en könssjukdom så behöver du kontakta hvc för att ta en odling på laboratoriet. Ex. klamydia kan ha lite märkliga symtom hos killar.
Du berättar inte hur du sköter din underlivshygien. Men ifall du tvättar penisen med tvål så kan det helt enkelt vara så att huden på ollonet och på insidan av förhuden har blivit för torr och flagnar därför. Tvätta med bara vatten eller använd en ph-neutral tvål. En god idé kan också vara att använda lite olja/bassalva efter tvätt.
Med vänlig hälsning, Annika        barnmorska - hälsovårdare