liten penis
30.08.2015
är en kille på 17 år och har fortfarande inte fått nån större penis... har behåring runtom och under armarna. Bör man vara orolig eller tar det sin tid?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
01.09.2015
Hej,
Man brukar säga att pojkars pubertetsutveckling kan pågå tills de är 19-20 år gamla, så det kan hända att din penis kommer att växa ännu, så ha tålamod.
Men även om den INTE skulle göra det så har storleken på din penis ingen betydelse för hur du är som person/pojkvän/älskare. Du kan vara en alldeles förträfflig älskare även om du inte har en stor penis eftersom det sist och slutligen inte är penisens storlek som är avgörande.
Försök att acceptera dig själv och tycka om dig som du är, så kommer andra också att göra det.
Kram
Tessi