Min kuk
13.07.2015
Hej, jag undrar hur mycket skillnad det är på en killes penis utan stånd jämfört med när den har stånd? Är de 2-3 cm skillnaden typ? Om den är 15 cm med stånd är den typ 12 utan då? Eller 13? :) tacksam för svar för har alltid undrat! Enfundersamtjej

Ungdomsinformatören Liselott svarar
14.07.2015
Hej!
Vet du, det verkar inte finnas någon enhetlig regel för hur mycket snoppen ska växa procentuellt mellan slak och stånd. Den enda regel jag hört eller läst om inom sexologin är att ju större en snopp är i slakt tillstånd, desto mindre verkar den öka i storlek när den får stånd. En liten snopp kan enligt det därför växa förhållandevis mer, alltså fler centimetrar, än en lång snopp. Men ett par tre centimeter låter rätt normalt. Och då får man minnas att en 15 cm lång snopp faktiskt är längre än medeltalet, som är 13 cm vid stånd och 9 cm vid slakt tillstånd :) (http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2015/mar/03/the-results-are-in-study-reveals-average-penis-size)
Hälsar ungdomsinformatören Liselott