Okänsligt ollon
19.01.2015
Hej!
Jag äter sedan länge antidepressiva medel som gör att jag har svårt att hålla erektionen uppe. Efter att ha varit totalt inaktiv vad det gäller tjejer så har jag nu fått en flickvän. Jag har ett stort problem och det är att mitt ollon är helt okänsligt. Finns det något man kan göra? Som tur är har jag en mycket förstående flickvän då det är svårt att komma för mig tillsammans med henne. När jag är ensam och onanerar så kommer jag alltid, men fortfarande ingen känsel i ollonet. Nakedthunder

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
Ungdomsinformatören Sanna svarar
27.01.2015
Hejsan, vi har nu funderat och funderat här på kontoret och konsulterat en expert. Det vi kommer fram till är att du borde boka en tid för undersökning hos din läkare. Det låter som att de kan vara en biverkning av dina mediciner. Det kan ju hända att du kan få en annan medicin som inte har denna biverkan, därför är det bäst att du kontaktar din egen läkare och berättar om dina besvär.
Lite fundersamma blir vi ändå över att du nog kan komma när du är ensam, det tyder då kanske mera på att du spänner dig lite eller annars är nervös, man kan ju vara det fast man inte tycker att man känner sig nervös.
Många mediciner har nog vissa biverkningar så det lönar sig alltid att kolla upp sånt.
Det kommer säkert att reda upp sig,
Kram från ungdomsinformatören Sanna och Barnmorskan-hälsovårdaren Annika