Ont i penisen
02.04.2015
Hej, jag får ont inuti penisen efter att jag har haft sex eller runkat. Det gör ont inuti på "baksidan" av penisen. Det gör mest ont när jag får stånd nästa gång.
Värken går över på ungefär en dag och kommer tillbaka nästa gång jag har sex

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
Ungdomsinformatören Liselott svarar
02.04.2015
Hej!
Äsch, nu är alla de expert vi har för den här typen av problem (sexualrådgivare, barnmoska, hälsovårdare) på ledigt över påsken :/ Hoppas att du orkar vänta på svar till mitten av nästa vecka, då är de back in business? Checkade du redan ifall du kan hitta någon hjälp på våra infosidor om Snoppen?
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej! Kan du har för kort sträng på ollonet? Det finns beskrivet på informationssidorna här. Kan det här stämma in? Du beskriver ganska kort vilket gör det här lite svårt för mej...
Ifall du skulle kunna ha en könssjukdom (med tanke på texten din i hemliga detaljer) är det nog en bra idé att testa för könssjukdomar. Du kan kontakta din skolhälsovårdare eller din hvc. Läs mera info om könssjukdomar här.
Om jag förstår dej rätt är det här ett problem som har funnits en tid - desto större anledning att ta tag i saken och börja utreda orsaken. Ifall du behöver undersökning av en läkare kan du önska en manlig läkare när du bokar tid till din hvc - det förstår nog personalen bra när du nämner om underlivsbesvär som besöksorsak.
Lycka till och sköt om dej! Med vänlig hälsning,  Annika   barnmorska - hälsovårdare