Penisen
29.01.2014
Hejsan, Jag är lite orolig borde inte penisen vara rätt så rakt upp så man ligger och man har stånd. Den hålls uppe men den lutar lite väl mycket åt ena sidan. Är det normalt? Borde jag söka hjälp?

Ungdomsinformatörerna Liselott och Lena svarar
04.02.2014
Hej!
Det är helt normalt att snoppen är sned, det är faktiskt de flesta snopparna. Snopparna är lika olika som människornas ansikten, alla har samma delar men alla ser ut på sitt eget sätt - och det är helt okej!
Det är faktiskt ovanligt att en snopp skulle vara helt rak vid stånd, eftersom snoppen innehåller tre stycken svällkroppar som fylls med olika mycket blod när den har stånd. Om allt fungerar som det ska annars - om du kan kissa och onanera okej och kan få utlösning är allt som det ska. Hursomhelst är andelen killar som har "för böjd" snopp jätteliten, så eftersom du inte nämner några andra "problem", behöver du nog inte oroa dig.
Hälsar ungdomsinformatörerna Lena och Liselott