Problem med Penis
14.01.2015
Hej.jag är en kille på 15 år och Jag har några problem med min penis.för det första så vetjag inte om jag har en för tät förhud men det finn ett ställe där det är nånting vitt mellan ollonet och förhudden som håller hårt fast förhuden i ollonet. Hur ska jag få bort det? Och sen så när det känns som jag ska få en ejaculation så händer det inget jag bara går känslan och efter så tar det sjukt om jag fortsätter. Efter tyyp 5 min å här penisen helt svullen. Vad ska jag göra? Och min förhud är väöldigt lång gemfört med penisen... Skulle vilja ha hjälp:((
Pirjo Nylund

Sexualrådgivaren och ungdomsarbetaren Pirjo /SLUTAT svarar
Ungdomsinformatören Sanna svarar
22.01.2015
Hejsan, förlåt förlåt förlåt att du måst vänta på ditt svar. Det är mycket svårt att säga vad du borde göra på basen av vad du skriver. Det skulle nog vara bra om du tog kontakt till din skolhälsovårdare. Jag vet att det känns pinsamt och jobbigt, men du kan vara helt säker på att hon/han har sett liknande saker tidigare och mycket mycket mera, så det är helt normalt och vanligt för en som jobbar med detta.  Det finns nog inte så mycket du kan göra själv, det behöver kollas upp ifall det är något som ska åtgärdas på något sätt.
Jag har satt din fråga vidare till en av våra experter som kommer att fylla i svar här under om hon har andra ideér.
Många hälsningar från ungomsinformatören Sanna
Hej, bäst att du går och visar det åt en läkare. Säkert nog för trång förhud.
mvh Pirjo