snopp
14.11.2013
Hej, jag är 13 år och har ganska stor snopp, 15 centimeter jag undrar om den ätr liten /stor? Och så har ja en till fråga, jag brukar runka med höger arm, men men Varför känns det som att någon annan skulle runka av mig när ja runkar med vänster arm? ollon
Ungdomsledaren Lina svarar

Ungdomsinformatören Liselott svarar
22.11.2013
Hej ollon!
Förlåt att du fått vänta på svar, här är rusning, bla kom det över 200 frågor på 2½ vecka. Men nu ska vi svara åt dig:
15 cm borde vara snäppet över medellängden för män i allmänhet om man mäter när mannen har stånd. Det kan till och med hända att det är flera cm över medeltalet, för när man ska försöka forska och undersöka hur långa snoppar män faktiskt har, så tenderar de att överdriva med ett par cm ;) 95% av alla snoppar ligger mellan 9 och 19 cm (enligt vissa forskningsresultat 9 och 22 cm), så du kan nog vara helt tillfreds med längden. För din ålder är den också ganska lång, eftesom snoppen kan växa på killar till och med tills de är i 20-årsåldern. Minns också att storleken faktiskt inte spelar så stor roll, det är det han kan göra med sin snopp som är viktigt. Och ännu viktigare för att bli en bra älskare sedan är ju att kunna "läsa av" tjejen och se vad hon tycker att är skönt, kunna lite teknik och vara hänsynsfull.
Angående att runka med vänster hand - kanske det bara är ovanan? Kroppen har ju ett så kallat muskelminne för rörelser man gör ofta, så kanske du inte har något muskelminne för vänster hand och det är därför som det känns annorlunda. Så gillar du det så var sparsam med onanerandet med vänster hand, så fortsätter det kännas som en främling ;)
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Lina