Snoppen
07.02.2015
Jag skulle behöva gå till skolhälsovården och visa upp min penis för jag tycker den är alldeles för liten. Men vad skall man säga till henne för det är ju hur pinsamt som hällst Bubbla

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
11.02.2015
Hej Bubbla! Nu skriver du inte ut mått eller orsaker till att du tror att din penis är för liten...
Decibels informationssidor har lagt upp bra texter om sån här problematik. Vänligen läs mera här. Och sedan även här.
Som du säkert lärde dej av de länkarna är du inte färdigt växt och utvecklad ännu. Hoppas de här länkarna var givande och att du nu inte behöver fundera över pinsamheten att gå till skolhälsovårdaren. :)
Med vänlig hälsning,   Annika        barnmorska - hälsovårdare