Storlek
24.03.2015
Hej på er!
Jag undrar över storleken på min kuk. Den är 15cm lång och 12cm i omkrets. Jag tycker den är liten speciellt omkretsen. Har hört av andra att omkretsen på kuken i medel är 14cm. T.ex. så har de i porrfilmerna mycket tjöckre kukar än vad jag har.
Snälla svara snabbt
Mvh Orolig Orolig

Ungdomsinformatören Liselott svarar
26.03.2015
Hej Orolig!
Vet du vännen, nu har du gått på samma dumma nit som tusentals killar före själv: du jämför din snopp med mastodont-snopparna i porrfilmerna. Det sägs att man inte ens får spela med i en någorlunda seriös (ähum...) porrproduktion om man inte har minst 19 cm lång kuk. Men nu har faktiskt seriösa forskare i ett flertal länder mätt den VERKLIGA medellängden på över 15.000 snoppar och nu vet man att 19 cm är ett undantag, en ovanlighet - ja nästan onormalt. 5% av alla snoppar är över 16 cm långa. (Varför trodde du annars att så många manliga porrskådespelare inte alls är så bildsköna i ansiktet?...)
Medellängden för snopplängden är i slakt tillstånd 9,16 cm och med stånd 13,12 cm. Medeltalet för omkretsen (grovleken) på snoppen är 9,31 cm i slakt tillstånd och 11,66 cm vid stånd. Med andra ord är du alltså strax över medeltalet - en riktig medelsnopp alltså och absolut inte liten! Så börja nu absolut inte att inbilla dig att din snopp skulle vara sämre än någon annans. Det är som gift för självförtroendet - vilket i sin tur kan påverka din förmåga att få stånd när det gäller (eller behålla ståndet) negativt!
"The average flaccid penis was found to be 9.16 cm (3.61 inches) long, whereas the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) in length. In terms of girth, the average circumference of a flaccid penis turned out to be 9.31 cm (3.66 inches), and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one. Furthermore, those at extreme ends of the spectrum were found to be much less common. For example, only 5 men out of every 100 have an erect penis longer than 16 cm (6.3 inches)." http://www.iflscience.com/health-and-medicine/new-study-probes-average-penis-size
Usch, porr är verkligen inte bra för folks verklighetsuppfattning eller självförtroende! Porr är underhållning, på samma sätt som Hollywoodfilmer - inte tror du väl att du kan lära dig köra bil genom att se på Paul Walker i Fast and furious-filmerna heller? Btw: du tror väl inte heller att verkliga tjejer verkligen ser ut så där mellan benen heller? Du vet väl att många porrskådespelerskor har opererat blygdläpparna, blekt sitt anus och måste använda spott/glidmedel för att de i verkligheten inte alls tänder tillräckligt på det de ska göra i filmscenerna och därför oftast är för torra och trånga för att kunna köra utan glidhjälp? Riktigt sex är något helt annat än på film och vanliga människor ser helt annorlunda ut än i porren...
Hälsar ungdomsinformatörren Liselott