större snopp tack!
23.09.2014
Kan man få större snopp utan att bara typ vänta på att bli vuxen eller få någon operation??? Jag äa inte desperat men jag skulle gärna ha större snopp.

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
25.09.2014
Hej.
Tyvärr har jag nog inget annat råd att ge dig än att ha tålamod och vänta på att din penis växer. Kom ihåg att alla utvecklas i sin egen takt och enligt sitt eget mönster. Jag förstår att det kan kännas som att det tar alldeles för lång tid, och att du är otålig och vill att din kropp skall bli vuxen. Men det kommer nog, vänta bara.
Försök att inte grubbla utan sätt istället din tid och energi på att försöka acceptera dig själv och din kropp - det kommer alla att vinna på i långa loppet, både du själv och dina framtida partners.
Kramar
Tessi