Stånd när jag kramar tjejer
18.12.2021
Jag är en kille med ett pinsamt problem. När jag kramar vissa tjejer får jag stånd direkt, så har det varit länge. Jag försöker göra så att de inte ska märka det. När ståndet börjar lägga sig kan det ibland rinna ut sperma. Finns något jag kan göra, eller får jag helt enkelt vänta tills jag blir äldre?
PINSAMT
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
20.12.2021
Hej,
Man kan få stånd av olika saker, och det betyder inte att man är konstig eller att något skulle vara fel! Alla personer regerar på olika saker, tex dofter, material, närhet, värme mm. Och du är inte ensam om att få stånd vid kramar! Det kan såklart kännas väldigt obekvämt, men försök att inte tänka på det så mycket. Fortsätt att kramas du! Tyvärr finns det inte så mycket du kan göra, din kropp tycker helt enkelt att vissa kramar är mysigare än andra!
Kram!
Malin