Könshår
03.03.2019
Hej! Jag är en kille som går i sjuan å mitt könshår är längre en min kuk. Är det nårmalt?? Och hur kan mitt könshår ha växt så mycket då min kuk inte ha växt alls?? MEO

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
13.03.2019
Hej,
Med tanke på din ålder så är det inte allt speciellt konstigt att din penis inte ännu har vuxit klart. Eftersom ditt könshår har vuxit så är det ju ett tecken på att pubertetsutvecklingen har satt igång och det är ju en bra sak, så nu gäller det bara att ha tålamod. Alltid sker inte utvecklingen riktigt lika snabbt på alla plan, och vare sig din penis eller ditt könshår bryr sig inte så mycket om den andra har vuxit eller inte utan de kör sitt eget race.
Du behöver bara ta det lugnt och vänta. Penisen kommer nog att växa.
Kram
Tessi