Min penis är blå
04.10.2023
Fö eppar veckor sen så masturberade jag så mycket o dagen efter det så var min penis blå
Mem vågar inte visa det ot min mamma det låter pinsamnt va ska ja göra

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
09.10.2023
Hej,
Jättebra att du hittade hit, så vet du var du kan ställa dina frågor i fortsättningen då det är någonting du faktiskt funderar över.
Jag tror inte att din fråga är helt seriös, men givetvis händer det att man onanerar så intensivt att det lämnar spår, t.ex. skavsår eller rodnad i huden. Att penisen skulle bli blå låter däremot inte så vanligt så om den fortfarande skulle vara det så tycker jag att du skall besöka din skolhälsovårdare eller kontakta hvc.
Hälsningar
Tessi