sjuk eller inte?
15.01.2015
Har kännt mig sjuk(förkylning) i några veckor men inget bryter ut?
och dessutom så vet jag inte om jag är sjuk för när man gör ett träningspass så blir det direkt värre nästa dag men typ bra igen dagen efter det? ;_;

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
20.01.2015
Hej! Om du inte riktigt känner dej i skick utan har någonting i kroppen som är på väg att bryta ut så är nog mitt råd till dej att vila och se tiden lite an. Försök att ta in lite extra c-vitamin som ex finns i apelsiner o kiwi-frukter som är fräscha nu i butikerna. Drick varmt och håll dej varm. Kanske du kan träna i lugn form med lite promenader i stället? Det är en tuff belastning för kroppen om du tränar när kroppen egentligen inte är frisk, det finns tom. personer som fått känningar från hjärtat. Så var rädd om dej och lyssna på vad din kropp vill säga dej!
Ta hand om dej!   Med vänlig hälsning,   Annika    barnmorska-hälsovårdare