Utskriven
06.09.2014
Hej! Nu är det jag igen gråtfärdig och berg- och dalbana och de namn jag har haft. Men nu är jag utskriven från sjukhuset efter 4 veckor där, det är skönt men jag mår dåligt! Jag klarar inte av att vara hemma så att ifall det inte går skall jag kanske få en egen lägenhet så att jag får vara lite i fred. Och jo jag skall fösöka minska på det att tänka för mycket för mig själv :) men går inte riktigt att få tag i det som är fel men jag vet att något är fel men "trådarna ligger lösa" som vissa säger, jag hittar inget början så det gör mig helt fövirrad.
Men får forrtfarand ta en dag i taget nu så får jag se hur det går!
Kram! :) Tjejjen

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
10.09.2014
Hej Tjejjen!
Vad skönt att höra av dig! Känslan vi får är att det går lite bättre och att du mår lite bättre - stämmer det? Det kommer säkert flera gupp och gropar på vägen, men också fler backkrön där solen skiner, vinden smeker och man kan se långt :) Och under den här promenaden hoppas vi att du fortsätter ta emot hjälp, fortsätter diskutera och nysta dina garnnystan av trådarna tillsammans med någon. Alla behöver vi nog alltid någon att prata med, och desto bättre är det ju såklart om det är någon som har lyssnandet som sitt yrke, och som har alla redskap och knep man behöver för nystandet och promenerandet :)
Vi kommer att tänka på dig! Stooooooooooooooooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam,
hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna