Våga
30.01.2015
Hej!
Jag satt och läste några svar som ni hade svarat på andras frågor och ni fick mig inspirerad! Jag har insett att jag måste börja våga mera och våga chansa och inte sitta och fundera för mycket för då får man inget till stånd. För det är när man inte vågar göra saker som man ångrar sig och tänker varför gjorde jag inte det där?
Tack för att ni fick mig inspirerad! :) :)

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
03.02.2015
Hej :)!
Vad ljuvligt att läsa din "fråga"! Åh vad det värmde i hjärtat att höra att vi spelar roll, att vi kan uppmuntra och inspirera och vara den lätta knuffen i ryggen för er :D <3
Och samtidigt tänker vi passa på att tacka dig för allt du gjort för ungdomar via Decibel! Jo, vi känner nog igen dig på bla signaturen och vill att du ska veta att vi blir lika glada varje gång vi ser ditt :)! Du är också guld värd!!! Megastor kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam åt dig!!!
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna