diarre och bruna flytningar
06.07.2014
Hej!
Jag är 21 år och har tagit p-piller sedan jag var 16 ungefär. I en veckans tid har jag med jämna mellanrum haft diarre, bruna flytningar(dom luktar ingenting) och ont nedre delen av magen på bäda sidor. Är detta farligt ? har diarren och flytningarna något samband eller är det bara slumpen?
Mvh amho amho

Ungdomsinformatören Liselott svarar
Praktikant vid Decibel Angelica svarar
10.07.2014
Hej amho!
Hur är det, har du fortfarande diarré och bruna flytningar? I så fall ska du nog absolut gå till en läkare med det. Diarré ska man ju inte ha i en vecka hursomhelst, något är nog på tok, så gå och kolla upp det. Vi skulle så gärna ha skickat din fråga till någon av våra experter, men då alla är på semester så är det nog bara för dig att vända dig till HVC. Vi kan inte heller svara på ifall smärtorna, diarrén och flytningarna hör ihop på något sätt, bäst att checka med en läkare! Förlåt att vi inte kunde hjälpa mer än så här :(
Och vi håller tummarna att allt gått om redan <3
Hälsar ungdomsinformatören Liselott och storasyster-sommarjobbaren Angelica