tips till decibel
18.02.2014
hej, Kan ni göra så att man kan skicka med bilder. T.ex har jag en kompis som vill fråga om hennes underliv är normalt men vet inte vad delen heter.(den del hon behöver fråga om) ...
Men så ingen lägger ut opassande bilder så gör ni samma som ni gör med kommentarerna och måste bekräftas före bilden och frågan visas :) Det skulle vara till stor hjälp för många tror jag :) hoppas ni kan göra nogåt i alla fall :) tips

Ungdomsinformatören Lena svarar
Ungdomsinformatören Liselott svarar
Ungdomsinformatören Sanna svarar
21.02.2014
Hej, tyvärr har vi svårt att sådär webbtekniskt kunna göra en sån sak just nu. Vi förstår behovet och idén är inte alls tokig, bara det hålls seriöst. Men vi håller det bakom örat och så ska vi se vad som händer i framtiden. Just nu har vi inte möjlighet ekonomiskt :/
Tack för tipset!
Hälsar ungdomsinformatörerna Sanna, Liselott och Lena
ps. vi gillar ju långa förklarande frågor så skicka in bara så ska vi nog klura ut vilken del det är frågan om och ge tips och råd.