Äldre dam
12.03.2024
Jag och min familj er i sverige och hälsar på en vän till min mamma. För 2 dagar sen såg jag henne naken efter isbad och i bastu. Hon hade en jätte hårig mutta och bröst som hängde. Jag har nu runkat 5-6 gånger om dagen och tänk på det oc jag kollade även inatt på telefonen på naken äldre dam med hårig mutta och de gör mig så kåt. jag har aldrig haft sex men fantiserar nu om min mammas vän hela tiden att få se henne naken eller hon skulle runka mig. jag skäms och har aldri hört nån kompis säga dom gillar de.
detta kan inte vara normalt? jag runkar annars 1 gång om dagen.
Sperman som kommer är mer genomskinlig än annars och igår sprutade det utu men inte nu nu rinner de ut ur snoppen och väldigt lite.
Vart skall jag göra av sperman när ja int är på toa-inatt kom det 2 gånger i sänegn och blir väldigt blött. Pinsamt då vi sover borta hos min mammas vän men hoppas få se hon naken en gång till.
15 år och oskuld Virgin 15

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
13.03.2024
Hej,
Jag tycker att du skall vara glad över att du har hittat någonting nytt som gör dig upphetsad. Du skriver att du aldrig har hört dina kompisar säga att de skulle bli upphetsade av någonting liknande, och det kan givetvis stämma att de inte gör det - men jag tror också att det kan finnas många saker som man blir upphetsad av som man inte vill diskutera med någon annan, och det behöver man inte heller göra. Alla har rätt till sina egna fantasier och så länge de är enbart fantasier så kan de inte skada någon eller orsaka problem. Du är därför i din fulla rätt att njuta av detta nya som du har hittat.
Många fantasier är också värdefulla endast som fantasier. Det kan handla om saker som man vet att inte skulle vara genomförbara eller praktiska i verkligheten. Jag tror att de flesta någon gång fantiserar om personer som de i verkligheten inte skulle vara intresserade av. Jag tror inte heller att det rätta sättet att "bli av med" fantasier är att försöka trycka bort dem, för då dyker de ofta upp iallafall och man blir kanske rädd eller stressad av tankarna. Om det är fantasier som man vet att skulle innebära risk för någon annans säkerhet eller välmående (t.ex. sexuella fantasier om barn eller våld) så kan det vara bra att tala om dessa med någon och på så sätt få hjälp med att hantera dem, men eftersom dina fantasier handlar om fullvuxna kvinnor så tycker jag inte att du skall se dem som problematiska.
I den ålder där du befinner dig just nu är det ganska vanligt att man blir upphetsad av mer eller mindre allting som har med nakenhet eller sex att göra och fantasier kan förändras eller utvecklas med tiden vartefter man själv förändras och upptäcker nya saker eller lär känna nya människor. Så det att du just nu fantiserar om kvinnor som är betydligt äldre än dig innebär inte nödvändigtvis att du alltid kommer att göra det eller att det är det enda du kan bli upphetad av.
Om du nu har runkat 5-6ggr/dag så är det inte alls konstigt att mängden sädesvätska inte är lika stor som normalt. Men det är ingen fara, det produceras nytt hela tiden så det tar inte slut. Ha gärna t.ex. toalettpapper eller näsdukar till hands så kan fånga upp utlösningen där istället för i sängkläderna.
Ta ingen stress.
Kram,
Tessi