Tack
25.05.2016
Hej! Ville bara berätta att ni här på decibel gör ett toppen jobb! :-) Här får man verkligen svar på allt! TACK, för det ni gör för oss! Glad

Ungdomsinformatören Liselott svarar
26.05.2016
Hej Glad!
Oj tack, du vet inte hur bra tajmat ditt beröm var - det är mycket här nu och lätt att känna sig otillräcklig... Det värmde att höra och vi önskar att alla blev lika nöjda som du. Ibland måste vi ju säga sådant som frågeställaren egentligen inte skulle vilja höra eller så kan vi inte komma och lösa deras problem som genom ett magiskt trollslag som de hade önskat. Men vi gör vårt bästa, ser varje ny fråga som unik och som den viktigaste den personen har just då, tar en fråga i taget. Hoppas vi kan hjälpa dig fler gånger <3
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna