:(( </3
19.06.2018
Hej! Jag brukade snappa med min crush och jag tyckte verkligen det var så roligt, vi snappa i typ en månad, men nu plötsligt har han inte skickat nåt på typ en vecka, han snappar med en annan tjej i min klass, de snappar varje kväll, skulle inte göra lika mycket om han kunde snappa med mig med men förstår bara inte varför han helt börjat dissa mig nu, är det så himla svårt att snappa med fler på samma gång..? Har försökt glömma honom men det går bara inte! Hur ska jag göra det här!? Låter int som nå big deal men e på riktigt jätte ledsen :( Blåstången

Ungdomsinformatör Ida svarar
21.06.2018
Hej!
De är klart de känns jobbigt och de är klart man blir ledsen när kontakten med den man tycker om avbryts eller rinner ut i sanden. Du får känna dig ledsen, och du har all rätt att känna dig ledsen.
Det är svårt att säga varför han har slutat att skicka.. Jo, man tycker ju att det inte vore så svårt att snappa med flera, för de gör ju de flesta. Har du skickat något till honom? Kan de vara så att han tänker lika som dig, att varför skickar hon ingenting? Om du inte har skickat något till honom nu på en vecka, så skicka! Se om du får något svar.
Det har gått endast en vecka sedan ni skickade sist, och för att glömma någon så kan det nog ta mer tid än så. De vore ju super om man kunde klicka på en off knapp och sen är känslorna borta, men tyvärr fungerar det inte så.
Länkar här till en av våra info sidor om hur man går vidare. Hoppas du läser något som kommer att hjälpa dig, ta hand om dig!
Kram, Ida