Fråga
22.08.2018
Hej! För nån månad sen hade jag ställt en fråga om att jag var kär i en kille som var 3 år äldre än mig och då undra jag om ja var nån barnunge osv ... Och nu ca. 1 månad efter så kom ja på att ja inte har sett svaret. Vilket jag skulle vilja se. Har sökt på frågan men minns tyvärr inte vad den heter. Kan man se ALLA frågor här elr? Hittar bara " senaste frågor" ???

Ungdomsinformatör Ida svarar
24.08.2018
Hejsan!
Jo, man kan se alla frågor. Om du vet t.ex. att du skrev "barnunge" i din fråga så kan du söka på de (eller om det är något annat du nämnde i din fråga). När du tar upp sidan frågor och svar så kan du välja i sökfunktionen längst till höger "senaste året" eller "senaste månaden", då söks de inte bland alla 18 000 frågor. Hoppas du hittar din fråga! Om du inte hittar den kan du skicka in en ny fråga, så svarar vi på den :)
Kram, Ida