Sex!
08.05.2024
Vad kommer från tjejens fitta när det går för båda två samtidigt?Hur länge kramar tjejens fitta om killens kuk?behöver man göra tjejen våt innan man kör in kuken i tjejens fitta? Dh
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
13.05.2024
Hej,
För vissa kan det komma lite mer vätska - kallat för lubrikation och så kan också musklerna i fittan spänna sig, så det kan kännas lite som om fittan drar ihop sig och kramar kuken några sekunder.
Det våta du frågar om är just lubrikationen, också kallat för kroppens eget glidmedel. Det är nödvändigt för att penetrationen, alltså när kuken går in i fittan, inte ska göra ont! Så det är jätte viktigt att fittan blir våt innan. Ibland kan även glidmedel vara nödvändigt om man har lust och vill ha sex, men fittan kanske inte blivit tillräckligt våt.
Kram!