Slut
15.06.2019
Hej! Jag har tyckt om en kille nu länge. Och det har varit upp och ner men ja känner att det har varit bra nu ända tills just. Olyklig

Ungdomsinformatör Ida svarar
18.06.2019
Hej!
Ibland kan man inte riktigt förstå varför en person säger eller gör en sak. Som i ditt fall, du vet inte riktigt varför hen tycker så och då måste man bara acceptera att hen gör det (det går inte att tvinga någon att tycka på ett annat sätt). Det kan vara att hen inte svarar för att hen skäms, i och med att du fick reda på vad hen hade sagt.
Jag förstår att det känns jobbigt att vara osams med just den personen som man tycker om. Ifall hen inte svarar när du försöker ta kontakt, då tycker jag att du skall gå vidare. För du är värd något bättre!
Ta hand om dig!
Kram, Ida