Bil
16.01.2014
Fyller snart år och håller på med bilkortet. Jag söker nu en bil. Jag skulle vilja ha en pickup.pickupen ska vara en med mera än två personers. Kan ni ge mig info om märken och modeller på pickuper med fler än två personer.tar emot alla förslag.behöver märke och modell så det är lättare att söka. Tack!:)

Ungdomsinformatören Liselott svarar
Ungdomsinformatören Sanna svarar
22.01.2014
Hej,
ungdomsinformatören Sanna har skickat din fråga åt sin bilkännar-kontakt, som nog sa att han skulle svara samma kväll, men som verkar ha glömt bort det. Men Sanna påminner igen och så sätter vi hans svar här så fort vi får det!
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Här kom det nu då:
Hej,
Här kommer några förslag på pickup-modeller som finns registrerade för fler än två personer.
Alla av dessa modeller behöver inte vara registrerade för fler än två personer, men som alternativ kunde man välja dessa modeller utrustade för fler än två personer.
Nettiauto är nog sidan med störst utbud, ett annat alternativ med mindre urval är findit.
På Nettiauto kan man begränsa urvalet och välja för hur många personer bilen ska vara, så behöver man inte söka genom alla bilar.
Mitsubishi L200
Mazda 2200
Nissan King Cab
Nissan Patrol
Toyota Hilux
Toyota Land Cruiser
Ford F150
Ford F250
Dodge Dakota
Dodge Ram
Chevrolet Fleetside
Chevrolet Silverado
Chevrolet Scottsdale
Chevrolet El Camino
H. Simon