Fritid
19.05.2014
Hej i höstas var decibel till sursik skola och ni talade om att det fins bug fixare på decibel och jag undrade vad man måste göra för att koma med i den gruppen Jole

Ungdomsinformatören Lena svarar
Ungdomsinformatören Liselott svarar
Ungdomsinformatören Sanna svarar
28.05.2014
Hej, du får jätte gärna gå genom våra sidor och kolla om du hittar buggar eller länkar som inte fungerar osv så skickar vi en Decibel mössa till dig som tack för hjälpen. Du kollar genom och ifall du hittar något som inte fungerar eller sidor som inte hittas och liknande så sätt ett mail till: decibel@korsholm.fi
Svårare än så är det inte ;) Vi är jätte tacksamma för all hjälp vi kan få, om du dessutom kommer på något som vi inte har med eller något som du skulle önska att vi skulle ha mera info om så ska du sätta det med också. Eller om du känner att du gärna skulle vilja hjälpa oss genom att skriva ett blogginlägg om en hobby eller ett intresse eller om nästan vad som helst så kan du också skicka in det till oss.
Vi ser fram emot att höra av dig!
Hälsar ungdomsinformatörerna Sanna, Liselott och Lena