Myskompis.se
02.01.2015
hittade en sida som såg jättetrevlig ut. Den heter myskompis.se. Är denna någon sida man kan lita på? Den är liknande som tinder. Fast här handlar det väl om att hitta knull

Ungdomsinformatören Liselott svarar
Ungdomsinformatören Sanna svarar
05.01.2015
Hej!
Jag har satt din fråga åt våra "storasystrar" och "storabröder" här på Decibel, ska kolla ifall de vet något om sajten, återkommer :)
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hejsan, vi verkar inte få någon som känner till Myskompis.se Svårt att säga om det är en sida man kan lita på men det är nog bäst att du om du vill gå med där inte ger ut allt om dig själv. Man vet ju aldrig hurudan person som finns bakom en profil. Mitt råd är att du prövar om du så vill men håll en låg profil så du inte råkar illa ut.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna