jättekär
04.12.2019
jag är jättekär i en vän och jag tänker på henne hela tiden, jag vill bara fråga om tips för hur ja kan få henne att som gillagilla mig och kanske också tips på hur ja kan visa att jag är intresserad i henne utan att det syns så bra? När jag träffar henne så är det på raster med mina andra vänner så...

Ungdomsinformatör Ida svarar
09.12.2019
Hej!
Det finns inget sätt att få en människa plötsligt börja gilla en. Ifall personen inte gillar en mer än en vän, så måste man acceptera det. Det finns inget sätt att ändra hens känslor.
Det jag skulle råda dig att göra är att visa att du tycker om henne, visa att du är intresserad av henne som mer än vän. Hon kanske känner lika för dig! Och kom ihåg att bara va dig själv! :)
Länkar här till vår infosida där det listas upp en hel del flirt tips, lycka till! :)
Kram, Ida