Kärleksproblem
22.11.2019
Jag gillar en kille men jag vet inte om han gillar mig. Vi åker i samma buss till skolan och vi talar med varandra ibland och han brukar titta på mig länge i skolan. Han brukar inte svara på mina snäpps om jag inte frågar något. Vi ör fyrmänningar också. Han har gillat mig för några år sen. Jag är 13 och han 14år

Ungdomsinformatör Ida svarar
25.11.2019
Hej!
Okej, det verkar nog som att det finns något intresse från hans håll. Känns det som att han gillar dig när han ser på dig?
Visa att du är intresserad. Skicka på snapchat med honom, fråga saker precis som du gjort innan. Försök få igång en diskussion. Frågar han något tillbaka till dig? Märker du att han visar ett intresse så fråga ifall han vill ses. :)
Att ni är fyrmänningar är nog inget du behöver oroa dig för. :) Lycka till!
Kram, Ida