hej
05.07.2019
hej ja tycker decibel sku kuna ha typ små rådgivningar där de sku finnas allt dehär som finns på nätet men irl som psykolog, läkare osv dit man sku kuna komma me va som helst från frågor om kroppen ti knoppen, där sku de å kuna finnas typ kondomer osv om man int sku vila fråg nån vuxen man känner eller bindor osv Anna

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
08.07.2019
Hej.
Det tycker jag också :) Jag upplever ganska ofta att det är just ansikte-mot-ansikte kontakten som jag saknar då jag bara sitter vid datorn, och det skulle vara roligt att jobba mer på fältet och få träffa ungdomarna i verkligheten. Just nu är det inte möjligt med de resurser vi har, men skall komma ihåg ditt önskemål så får vi hoppas att det går att genomföra i framtiden.
Och tillsvidare så finns det ju hälsovårdare och kurator på de flesta skolor som du kan tala med.
Kram
Tessi