För mycket sex?
13.05.2014
Jag hade jättemycket sex under en kort period över helgen, det var precis efter mensen så hade irriterade slemhinnor som jag får av tampongerna. Men nu kliar det och bränner, inte galet mycket som vid svamp utan en mer behärskad men speciellt runt vaginalöppning och klitoris. Det är även svullet, och blygdläpparna plus mer flytningar. Jättejobbigt! Sista gången var nån massageolja med, då vi redan var ömma. Vad kan jag göra? smallan

Ungdomsinformatören Sanna svarar
21.05.2014
Hej, ursäkta att vi haft så mycket att du nu först får svar på din fråga. Jag skulle ju tro att dina besvär har gått över för länge sen. Det blev säkert lite i överkant vad gäller mängden sex ;) men kul och skänt var det säkert :D
Det låter iaf som att både slemhinnor och slidan fått lite för mycket av det goda, men som sagt var det har antagligen gått över nu redan. Det brukar ta nån dag så har allt återhämtat sig. Eventuellt kan du ju ha reagerat på massage oljan, nu vet jag ju inte om det var en vanlig basolja eller nån parfymerad histora. Det kan ha varit en reaktion på den också men jag tror nog mest på överansträngning. Om det skulle vara så att dina besvär inte gått över kan det vara bra att gå och visa upp för en hälsovårdare eller barnmorska.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna