jätte våt
03.02.2015
har haft kille nu ett tag och haft sex med han rett många ggr... men ibland efteråt brukar vi snacka lite och han tycker det är skit jobbigt eftersom jag är otroligt våt ibland. han säger att det är jobbigt när en brud är för våt att ha sex... vet inte vad problemet kan vara eftersom det verkar inte vara så för andra... tacksam på tips :/ :(

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
04.02.2015
Hej!
Usch det där tycker jag verkligen var ett oschysst uttalande! Det kommer ju också vätska ur hans snopp när han blir upphetsad!! Kan väl lika så bra vara hans vätskor?!! Och det går väl att torka bort emellanåt i så fall?
Det där tyckte jag faktiskt  var onödig kritik! :(
Jag tror inte alls att du blir för våt. Värre skulle det vara om du är för torr - smärtsamt och inte skönt för någon av er.
Stå på dej lite mera! Fundera över om han verkligen har rätta känslor för dej och om ni har en relation att bygga på när det förekommer såna här uttalanden.
Om du vill kan du gärna visa mitt svar åt honom. Jag förstår att du blir lessen och sårad. Sen är det bara så att egentligen är man i tonåren alldeles för ung och oerfaren för att ha fullständiga sexupplevelser - oberoende om man är kille eller tjej! Men man har tillstånd att öva - och att övandet ska vara lekfullt och i en anda att man vill varandra väl till 100%. Inte att man själv vill ha en 100% najs sexupplevelse...
Var rädd om dej!         Kram,  Annika       hälsovårdare - barnmorska