Mask i underlivet
31.07.2014
Hej en gång för ett tag sedan hittade jag en mask på pappret när jag torkade mig i rumpan som var liten och vit och den rörde på sig då tog jag medicin för springmask och det gick över men ja glömde av andra dosen och nu tror jag att det har kommit tillbaka för jag hittade en mask som såg precis likadan ut fast jag hittade den i underlivet istället jag har tagit den första dosen av springmask medicin igen men nu några dagar efter har ja hittat en till mask, mina flytningar har också ändrats, dom är rikligare vitare och de liksom fastnar på de inre blygdläpparna. Jag har också haft ont i klitoris, eller jag tror iallafall att det är klitoris, det har inte varit ömt utan det har värkt till och från ibland, inte så kraftig smärta men det har känts. Jag är oskuld också :)

Ungdomsinformatören Sanna svarar
01.08.2014
Hej, nu har vi tyvärr alla våra hälsovårdare på semester ännu. Så nu kan jag inte säga exakt hur det ligger till med detta. Men eftersom man ska ta två doser innan man kan räkna med resultat så ska du ta båda doserna klart och har du då ännu besvär så bokar du tid till en kontroll hos en hälsovårdare. Är du osäker redan nu så är det bästa att du bokar tid för en kontroll. Orsaken till varför du haft ont i klitoris kan jag inte säga något om heller tyvärr, därför är det bäst att du bokar tid för undersökning.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna