TACCK
17.10.2014
Hej!
Ville bara säga att Decibel äger, att NI äger. Jag vet inte hur många gånger jag skrivit in hit, som olika identiteter, och fått hjälp eller åtminstone en knuff i ryggen varje gång. Bara det faktum att ni FINNS känns tryggt, precis som möjligheten att begå självmord är tryggt för vissa.
Det här är det enda jag kan ge tillbaka tyvärr, några ord och en virtuell bamsekram. Skulle vilja krama er alla. Så fortsätt precis som ni gör, svara så där personligt och genomtänkt som alltid och fortsätt att visa att varje individs problem, hur stora eller små de än må vara, är värda att lyssna på. Nu får ni min riktiga identitet: en artonårig tjej från Sverige.
HUGZZZZZ! <3 <3 Matilda

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
22.10.2014
Hej Matilda!
Tack så väldigt mycket för berömmet :D <3 Nu sitter vi här och rodnar av lycka när vi läser din "fråga" en gång till - och har fått ännu mera inspiration och entusiasm att fortsätta jobba med det här! Jo, vi tycker också att varje individ är värd att lyssnas på och försöka hjälpa så gott vi kan, oavsett ålder och storlek på problemet! Vi önskar bara att vi kunde klona oss så att vi ännu bättre skulle hinna med alla och kunna hjälpa ännu fler, men vi är samtidigt jätteglada att det finns kommuner här i Österbotten som inser betydelsen av den här verksamheten och är villiga att betala för det.
Stooooooooooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam till dig med <3 <3 <3
Hälsar ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna